Subject: Teade - Lubja küla, Pärtlemetsa katastrüksuse detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 13:56:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 18.03.2025 otsusest
nr 10 „Lubja küla, Pärtlemetsa katastriüksuse detailplaneeringu menetluse
lõpetamine“.

(Teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee